VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Luhačovický Augustiniánský dům „inspiroval" už 50 tisíc hostů

Vybíráte si dovolenou nebo jenom přemýšlíte, kde byste strávili pár dní relaxace? Tou správnou volbou může být třeba wellness hotel Augustiniánský dům v Luhačovicích, který v březnu oslaví páté výročí.

2.2.2015
SDÍLEJ:

Luhačovický Augustiniánský dům. Zadní pohled s pergolou.Foto: Archiv

Od jeho otevření se jeho službami inspirovalo více než 50 tisíc hostů. Své aktivity posiluje současně i směrem k ochraně životního prostředí a zdravému životnímu stylu.

Augustiniánský dům v současné době rozšiřuje nabídku přírodních produktů a prohlubuje spolupráci s prověřenými regionálními dodavateli.

Manažeři působící od vzniku projektu v roce 2008: zleva Roman Taťák, Miroslav Borák, Petr Borák. 
Foto: Manažeři působící zde od vzniku projektu v roce 2008: zleva Roman Taťák, Miroslav Borák, Petr Borák.

Symfonie upřednostňuje regionální dodavatele

Augustiniánský dům pokračuje v úspěšném konceptu sezonních produktů, které se promítají do wellness pobytů, nabídky snídaní, večeří i do tématické výzdoby.

Jeho hotelový restaurant Symfonie upřednostňuje regionální dodavatele.

„Naším cílem je mít důkladný přehled o původu surovin. Díky tomu můžeme více garantovat celkovou kvalitu zpracovávaných pokrmů. Šéfkuchař se svým týmem se snaží sám vytvářet krajové speciality z místních produktů. Sami si také jezdíme vybírat vína korespondující s nabídkou pokrmů do vyhlášených oblastí jižní Moravy," říká ředitel hotelu Petr Borák (na snímku vpravo dole).

Srdcem hotelu, které pulzuje 24 hodin denně, je podle něj recepce.

Wellness & spa centrum

Petr Borák„V hotelu využíváme systém dálkového vytápění, který je efektivně řízen recepčními po celý den. Díky plně automatizovanému systému máme dokonalý přehled o celkové teplotě všech prostor v hotelu. Topení na pokojích se automaticky zapíná pouze po dobu pobytu hostů," vysvětluje Petr Borák s tím, že přidanou hodnotou „augustiniánského týmu" je nejen vyhovět, ale i předvídat potřeby hostů a zároveň je plnit rychle a s úsměvem.

Wellness & spa centrum Augustiniánského domu patří mezi největší chloubu celého hotelu.

Odborníky je považováno za jedno z nejútulnějších a nejintimnějších wellness center v České republice.

„Mezi jeho největší přednosti patří autentické wellness produkty, rituály, individuální masáže pro ženy, pro muže, ale i pro páry," doplňuje ředitel hotelu Petr Borák.

Autor: Redakce

2.2.2015
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Spor o majetek Rothschildů bude řešit Ústavní soud

Lucie Bílá s Arakainem, festival HradyCZ 2017, Kunětická hora.
34

Do Hradce přijede Olympic, Richard Müller a poprvé také Arakain s Lucií Bílou

Užili si dovolenou i festivaly. Teď už krajští lídři vyhlížejí volby

/ANKETA, KANDIDÁTKY PRO VOLBY 2017/ Volby do Poslanecké sněmovny se uskuteční 20. a 21. října, do včerejška ale musely strany podat své kandidátky. Kdo jsou lídři v Moravskoslezském kraji a jak v létě nabírali síly do předvolebních soubojů?  

MOL CUP: Prostějov - Opava 1:3

/FOTOGALERIE/ Opavští fotbalisté slaví postup do třetího kola MOL cupu. Nutno říci, že Prostějov pro ně nebyl lehkým soupeřem. Ještě osm minut před koncem svítil na tabuli nerozhodný stav. Vítězství hostům trefil z penalty Jan Schaffartzik.

Vykradené chatky a obchod má na svědomí dvacetiletý mladík

Od přelomu dubna a května letošního roku pátrali policisté po osobě, která se vloupala do dvou rekreačních chat v oblasti U Studánky na Vítkovsku a v Podhradí.

Nemocnice bojují s nedostatkem parkovacích míst

Krnov, Opava - Obě nemocnice mají kromě stejného ředitele i stejný problém s nedostatkem parkovacích míst. Krnovská nemocnice problém řešila vybudováním parkoviště za zhruba 5,5 milionu korun. Má kapacitu 56 míst pro kolmé stání osobních vozidel zaměstnanců a případně i některých pacientů, což odlehčí parkovišti pro veřejnost, umístěnému před nemocnicí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení