VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Krajem budeme cestovat novými busy

Ostrava - Největší autobusový dopravce v našem kraji, Veolia Transport Morava (VTM), zařadil včera do provozu čtrnáct nových autobusů značky SOR, které byly pořízeny s přispěním evropské dotace z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko.

5.3.2013
SDÍLEJ:

Veolia Transport Morava zařadil do provozu čtrnáct nových autobusů značky SOR, třetí a závěrečnou dodávku v rámci projektu Renovace vozového parku pro příměstskou hromadnou dopravu.Foto: Deník/Miroslav Kucej

Jedná se o třetí a závěrečnou dodávku vozidel v rámci projektu Renovace vozového parku pro příměstskou hromadnou dopravu, která navazuje na dodání patnácti autobusů v dubnu 2012, respektive na první dodávku patnácti vozidel z podzimu 2011. Celková cena všech čtyřiačtyřiceti vozidel činí téměř 190 milionů korun, přičemž výše dotace projektu podle smlouvy s Regionální radou Moravskoslezsko činí čtyřicet procent z této částky.

Veolia Transport Morava zařadil do provozu čtrnáct nových autobusů značky SOR, třetí a závěrečnou dodávku v rámci projektu Renovace vozového parku pro příměstskou hromadnou dopravu.

„V rámci projektu bylo pořízeno celkem čtyřiačtyřicet částečně nízkopodlažních autobusů s motory splňujícími nejpřísnější emisní limity, což přispěje ke snížení emisí produkovaných autobusy provozovanými v Moravskoslezském kraji," řekl při slavnostním představení vozidel Miloš Hnilica, generální ředitel společnosti Veolia Transport Morava. Jak dodal, díky pořízení těchto nových moderních vozidel bude moci Veolia rozšířit počet garantovaných bezbariérových spojů.

Autobusy SOR typového označení CN 10,5 jsou vybaveny výklopnou mechanickou plošinou umožňující snadný nástup cestujícím na invalidním vozíku nebo rodičům s kočárky a informačním systémem pro sluchově a zrakově postižené občany s vazbou na povelový vysílač nevidomého.

Veolia Transport Morava zařadil do provozu čtrnáct nových autobusů značky SOR, třetí a závěrečnou dodávku v rámci projektu Renovace vozového parku pro příměstskou hromadnou dopravu.

STAŇTE SE PŘEDPLATITELEM DENÍKU A ZÍSKEJTE OD NÁS DÁREK. 

S NÁMI MŮŽETE VYHRÁT I AUTO. STÁLE MÁTE ŠANCI!


Autor: Břetislav Lapisz

5.3.2013
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
2

V pondělí začíná rekonstrukce jedné z hlavních opavských dopravních tepen

Slezský FC Opava - Sokolov 0:0
AKTUALIZOVÁNO
1 37

II. LIGA: Opava – Sokolov 0:0

Proč nejezdí vlaky rychleji

Například na frekventované trase Praha - Ostrava trvala téměř celou druhou polovinu 20. století cesta až šest hodin. Dnes jsou to pouhé tři hodiny a cesta je mnohdy díky servisu jednotlivých dopravců a moderním vozům spíše relaxem.

MSFL: Hlučín – Otrokovice 1:1

Velké zklamání v Hlučíně, domácí mají jen bod.

Opavsko: medu je málo, někde zdraží

Medu je o osmdesát procent méně, tvrdí včelař z Velkých Heraltic.

Borůvky u Pradědu mizí pod křovinořezy

Do nejvyšších partií Jeseníků vyráží v těchto týdnech parta s křovinořezy. V chráněných lokalitách sekají borůvčí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení