Desítky milionů korun do rozvoje zákaznického servisu v posledních letech investovala skupina RWE. Včera to v Ostravě uvedli zástupci této společnosti.
Energetická skupina RWE také letos nabídne zájemcům v Moravskoslezském kraji až sto nových pracovních příležitostí.
„Hledáme především specialisty kontaktu se zákazníky (operátory) pro call centra v Ostravě a Opavě," uvedla Jitka Adámková, jednatelka RWE Zákaznické služby. Jak doplnila, kromě řady benefitů nabízí novým pracovníkům kariéru v silné mezinárodní společnosti.
Klíčová lokalita
Význam celého regionu pro energetickou skupinu zdůraznil Tomáš Varcop, obchodní ředitel RWE Česká republika: „Moravskoslezský kraj považujeme z pohledu RWE za klíčovou lokalitu. Kromě toho, že se zde nachází centrum našeho zákaznického servisu, provozujeme v regionu podzemí zásobníky plynu. Sídlí tady rovněž řada našich zákazníků jak z řad velkých firem, tak i domácností."
Nové call centrum v Opavě zahájilo činnost počátkem listopadu 2015, a rozšířilo tak stávající kapacitní možnosti v Ostravě.
Další zcela nové call centrum plánuje společnost otevřít ve Zlíně. RWE Zákaznické služby v současnosti zaměstnává 780 lidí, z toho 500 jich pracuje na Ostravsku. Celkem provozuje 29 zákaznických center, kontaktních center a dvě call centra.
Významný zaměstnavatel
Moravskoslezský hejtman Miroslav Novák uvedl, že vítá aktivitu firem, které aktivním způsobem přistupují k řešení zaměstnanosti v regionu.
„Skupinu RWE považuji za jednoho z významných zaměstnavatelů v kraji. Rád jsem přijal nabídku prohlédnout si call centrum RWE v Ostravě. Doporučuji všem, kteří hledají práci, aby se osobně podívali, v jakých podmínkách tady lidé pracují," poznamenal hejtman Novák.