VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Motoristy začala lákat další pojišťovna, nabízí jim dvacetiprocentní slevu

OSTRAVA - Razantní marketingový krok. Tak hodnotí někteří odborníci nabídku Direct Pojišťovny. Dvacetiprocentní slevu ve srovnání s cenou, kterou platí v současnosti, nabízí od počátku tohoto týdne motoristům pojišťovna Direct.

12.9.2007
SDÍLEJ:

Havarované BMW na Strakonické třídě.Foto: Petr Lundák

Podle mluvčího Tomáše Zavorala se nabídka vztahuje na pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, i na havarijní pojištění a potrvá až do konce letošního roku. Zmíněná pojišťovna vstoupila na tuzemský trh v polovině letošního května s nabídkou přímého prodeje pojištění motorových vozidel. „Začali jsme s povinným ručením, v srpnu 2007 jsme nabídku doplnili o havarijní pojištění. V současnosti už nabízíme kompletní výběr produktů pro motoristy. Využíváme přitom výhradně formu přímého prodeje. Zájemci si mohou v tuto chvíli sjednat pojištění přes telefon, v nejbližších týdnech bude rozšířena možnost také o internet. Model přímého prodeje je založen na přímé komunikaci s klientem a úspoře nákladů za zprostředkovatele. To nám pak umožňuje nabídnout motoristům podmínky, díky kterým mohou na pojistném ušetřit až tisíce korun ročně,“ uvedl Zavoral.

Podle něj pojišťovna už překročila plány, které si pro letošní rok určila. „Letos se bavíme o tisícovkách uzavřených pojistných smluv. Naše plány pro rok 2008 už počítají řádově s desítkami tisíc smluv. Moravskoslezský kraj se podílí na celkovém počtu klientů zhruba deseti procenty,“ dodal mluvčí pojišťovny. Jejím jediným akcionářem je nizozemská společnost Global Direct Insurance Investments B.V.

Mluvčí Generali Pojišťovny Mario Böhme na dotaz upřesnil, že tato společnost má na trhu s pojištěním odpovědnosti z provozu vozidel v tuzemsku zhruba 6,5procentní podíl, na pojištění havarijním téměř 6procentní podíl. „Neděláme žádné hurá akce, ale sázíme na transparentní nabídku. To se nám osvědčilo. Kromě standardní nabídky například nabízíme snížené sazby motoristům, kteří bydlí v obcích do třiceti tisíc obyvatel,“ dodal mluvčí Generali. Podle mluvčí České pojišťovny Dagmar Koutské se klienti při výběru ústavu rozhodují například podle škály nabízených služeb a finanční stability. Velký vliv hraje podle mluvčí také dobré jméno společnosti.

12.9.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Festival Hrady.cz v Hradci nad Moravicí.
AKTUALIZOVÁNO
38

Moravské hrady.cz aneb Festivalový Hradec je v plném proudu

Ilustrační foto.

Opavsko: medu je málo, někde zdraží

Borůvky u Pradědu mizí pod křovinořezy

Do nejvyšších partií Jeseníků vyráží v těchto týdnech parta s křovinořezy. V chráněných lokalitách sekají borůvčí.

Opavské chytré zastávky už jsou ve zkušebním provozu

Celkem na čtyřech zastávkách městské hromadné dopravy v Opavě byly během uplynulých dní nainstalovány takzvané inteligentní zastávky.

Převrácený náklaďák zablokoval silnici ze Skřipova do Staré Vsi

Dvě jednotky hasičů zasahovaly v pátek 18. srpna 2017 u dopravní nehody nákladního automobilu u Skřipova na Opavsku. Vůz se převrátil na bok a zablokoval celou komunikaci.  

Letní měsíce zastavily pokles nezaměstnanosti v okrese

Pokles nezaměstnanosti se na Opavsku zastavil a počet uchazečů o práci velmi mírně stoupl.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení