VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Propagace měst: sociální sítě, kalendáře i film

Města v okrese využívají ke svému zviditelnění nejrůznější formy propagace. Od tištěných materiálů, upomínkových předmětů, až přes sociální sítě, na které je v posledních letech kladen velký důraz.

17.9.2016
SDÍLEJ:

Podobně jako v ostatních městech se i v Hlučíně snaží, aby propagace města byla co nejobšírnější.Foto: DENÍK / Petr Dušek

„Kromě nich využíváme také tištěná i elektronická média. Důležité informace rozesíláme formou tiskových zpráv. Všechny jsou pak umisťovány na web města. Již 20 let vydáváme zpravodaj Hláska. Každý týden je dále na televizním kanálu Polar vysílán desetiminutový pořad o dění ve městě s názvem Opavský expres," uvedla tisková mluvčí Opavy Lada Dobrovolná.

Občany se město snaží informovat všemi prostředky, neboť každý preferuje vyhledávání či získávání zpráv z jiných zdrojů. „Využíváme také plakáty nebo bannery. K výročí 790 let města jsme nechali natočit film, který je možné zakoupit na DVD v Městském informačním centru.

Tady lze rovněž získat knihy o Opavě, mapy, upomínkové předměty, kalendáře a další," doplnila. Ročně vydá město na propagaci statisícové částky.

NOVÉ WEBOVÉ STRÁNKY

V Hlučíně dělí propagaci na dvě úrovně, a sice informování obyvatel a zviditelnění města za hranici okresu, kraje či celé země. Nový kabát dostal před časem web Hlučína.

„Změny ještě nekončí. V brzké době na něj bude umístěno nové logo města a jednotlivé aktuality a články bude možno sdílet prostřednictvím sociálních sítí. Vlastní Facebook ještě nemáme, ale určitě bychom jej rádi do budoucna spustili," sdělila tisková mluvčí Hlučína Ivana Gračková.

Zájemci si mohou zakoupit také různé propagační předměty. „Jejich struktura se však mění, od klasických hrníčků s potiskem jsme upustili. K výročí 760 let města jsme připravili třeba čokolády, loni jsme tiskli kalendář, k dispozici jsou například i flešky a podobně.

Spolupracujeme s médii. Snažíme se, aby tiskové zprávy nebyly jen informace z úřadu, ale i zajímavosti z města," doplnila. Významná je propagace na festivalu Štěrkovna open music, jejímž je Hlučín generálním partnerem.

Ve Vítkově využívají k propagaci třeba zpravodaj, a to jak v tištěné, tak i v elektronické podobě. „Je třeba říci, že počet zhlédnutí na webu nebo jeho zasílání mailem převyšuje počet prodaných výtisků," poznamenala Daniela Olbertová z vítkovského městského úřadu.

Dalšími formami jsou tiskové zprávy, u významných akcí spolupráce s televizemi, rozhlasem. Vítkov má také svůj městský rozhlas a disponuje i dvěma facebookovými profily. Jeden zastřešuje celý úřad, další pak knihovnu. „Snažíme se využívat co nejvíce cest, jak informace nejen občanům, ale i návštěvníkům města doručit. Zkoušeli jsme třeba i roznášet letáčky do schránek," dodala.

Autor: Veronika Bernardová

17.9.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Cyklostezka. Ilustrační foto.

Cyklostezka má spojit Kravaře s Benešovem

Veřejné prostranství v okolí Červeného kostela v Hlučíně. Ilustrační foto.

Červený kostel se dočká změn

Souhrn fotbalového víkendu

/VÝSLEDKY, FOTOGALERIE/ Přinášíme vám výsledkový servis víkendových fotbalových zápasů na Opavsku a Hlučínsku.

Festival Hrady přilákal do Hradce tisíce návštěvníků

/VELKÁ FOTOGALERIE/ Na dvou pódiích se vystřídala dvacítka kapel a interpretů

V pondělí začíná rekonstrukce jedné z hlavních opavských dopravních tepen

Od Domu kultury Petra Bezruče v Opavě až po obchodní centrum na konci Kateřinek se bude pokládat nový asfalt.

AKTUALIZOVÁNO

II. LIGA: Opava – Sokolov 0:0

/VIDEA, FOTOGALERIE/ Po střeleckých hodech přišel půst. Opavští fotbalisté v sobotu na domácím trávníku uhráli se Sokolovem pouze bezbrankovou remízu. Slezané přitom v prvním poločase měli několik šancí, ani jednu ale neproměnili.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení