VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Adam Ludvík Kwiek: Nového ředitele MDPO čeká tvrdá práce

V nejbližších dnech proběhne výběrové řízení na nového ředitele Městského dopravního podniku (MDPO). Jaké kvality by měl nový ředitel splňovat a co od něj očekává předseda představenstva dopravního podniku Adam Ludvík Kwiek?

1.7.2015 32
SDÍLEJ:

Adam Ludvík KwiekFoto: archiv

Předseda představenstva MDPO Adam Ludvík Kwiek nám řekl, jaké má představy o novém řediteli MDPO a nastínil i průběh blížícího se výběrového řízení.

Jaké kvality by měl nový ředitel MDPO mít?

Mimo avizovaných parametrů si přejeme, abychom vybrali člověka empatického a přitom autoritativního, aby šel všem podřízeným dobrým příkladem, aby byl respektován. Dále vyžaduji, aby měl k práci přístup s pocitem osobní odpovědnosti act like owner.

Co od nového ředitele očekáváte?

Potřebujeme, aby hloubkově zrevidoval nastavení všech procesů, rámcové smlouvy nákupu služeb, systém nákupu náhradních dílů a aby navrhl optimalizaci linek. Dále musí perfektně komunikovat s vedením města a plně respektovat jeho zadání pro krytí dopravní obslužnosti.

Na co se má nový ředitel MDPO připravit?

Musí se připravit na tvrdou, ale zajímavou a pestrou práci. Má zde velkou příležitost budovat k dobrému jak podnik, tak své manažerské jméno.

Jak bude probíhat výběrové řízení?

Konkurz povede komise, která bude sestávat ze dvou členů představenstva MDPO, náměstka pro dopravu Josefa Stiborského, zástupců koalice, psychologa, odborníka z oboru dopravy a personalisty z města. Jedině tak bude zajištěna vyváženost a transparentnost výběru.

Samotné výběrové řízení proběhne jako dvouúrovňové. Více již však prozradit nemohu.

Kolik takový konkurz stojí ?

Konkurz vyhlašuje a řídí sám dopravní podnik, a tak nese sám i veškeré náklady. Předchozí konkurz stál přes sto tisíc korun. Ten současný by měl stát zhruba pětinu.

Autor: Barbora Němcová

1.7.2015 VSTUP DO DISKUSE 32
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
2

V pondělí začíná rekonstrukce jedné z hlavních opavských dopravních tepen

Slezský FC Opava - Sokolov 0:0
AKTUALIZOVÁNO
1 37

II. LIGA: Opava – Sokolov 0:0

Proč nejezdí vlaky rychleji

Například na frekventované trase Praha - Ostrava trvala téměř celou druhou polovinu 20. století cesta až šest hodin. Dnes jsou to pouhé tři hodiny a cesta je mnohdy díky servisu jednotlivých dopravců a moderním vozům spíše relaxem.

MSFL: Hlučín – Otrokovice 1:1

Velké zklamání v Hlučíně, domácí mají jen bod.

Opavsko: medu je málo, někde zdraží

Medu je o osmdesát procent méně, tvrdí včelař z Velkých Heraltic.

Borůvky u Pradědu mizí pod křovinořezy

Do nejvyšších partií Jeseníků vyráží v těchto týdnech parta s křovinořezy. V chráněných lokalitách sekají borůvčí.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení