„Ivan Trojan byl nejen pro naše sociální sítě velkým přínosem. Osobně jsem spokojen,“ pousmál se manažer sociálních sítí BK Opava Dominik Janoš. „Velký zájem byl zájem zhlédnutí videí a zpráv jsme zaznamenali převážně na Instagramu.

„Například video, ve kterém Ivan přál našim fanouškům k Vánocům, se vyšplhalo na 200 tisíc shlédnutí na Instragramu a 94 tisíc shlédnutí na Facebooku, což jsou dost slušná čísla, na to kolik sledujících na sociálních sítích jako klub máme,“ přichází s konkrétním příkladem Dominik Janoš.

BK Opava - Sršni Photomate Písek 105:94
VIDEO: Opavský basketbalový příběh Ivana Trojana i pusa od Petra Czudka

Manažer opavských sociálních sítí přidává další postřeh. „Když se podívám na ostatní videa, která jsme společně s federací v “kampani“ Ivana Trojana vydávali ven pro naše fanoušky, tak i tam jsme zaznamenali velká čísla sledovanosti. Třeba rozcvička Ivana Trojana měla okolo 280 tisíc, momenty z tréninku okolo 70 tisíc, závěrečný proslov Ivana pak přes 235 tisíc,“ přibližuje Dominik Janoš.

Opava má rekordy na sociálních sítíchOpava má rekordy na sociálních sítíchZdroj: BK Opava

Samostatnou kapitolou bylo video prvního koše Ivana Trojana v lize. „Dalo by se říct, že to je rekord v počtu zhlédnutí v celé NBL. Aktuálně má video skoro 1,1 milionu zhlédnutí a necelých 37 tisíc lajků. A to jen na Instagramu! O naše video a fotky projevilo zájem i pár zahraničních instagramových účtů, např. Overtimeeur. Zájem ale nestoupl jen ve videu, kde byl Ivan. Od zápasu s Pískem nám rapidně roste sledovanost sociálních sítí Instagram, Twitter, Facebook, Tik tok,“ pochvaluje si Dominik Janoš.

Basketbal táhne. Nejen díky populárnímu herci, tým kouče Czudka je úřadujícím mistrem.

Kobeřice chtějí zaútočit na třetí flek.
Kobeřice se chtějí porvat o třetí flek. Největší posilou bude uzdravený Kraut