Deník region
1/28 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Produkce Pragy V3S skončila teprve před 30 lety
Popis

Produkce Pragy V3S skončila teprve před 30 lety

Zdroj: archiv redakce

Takto známe Pragu V3S nejvíce
Popis

Takto známe Pragu V3S nejvíce

Zdroj: archiv redakce

V armádě jich stovky slouží dosud
Popis

V armádě jich stovky slouží dosud

Zdroj: acr.army.cz

Valník s plachtou sloužil i pro převoz vojáků
Popis

Valník s plachtou sloužil i pro převoz vojáků

Zdroj: Radek Pecák

Pohled na rám
Popis

Pohled na rám

Zdroj: archiv redakce

Nápravy byly odolné
Popis

Nápravy byly odolné

Zdroj: archiv redakce

V kabině bylo jen to nejnutnější
Popis

V kabině bylo jen to nejnutnější

Zdroj: archiv redakce

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Popis

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech

Zdroj: archiv redakce

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Popis

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech

Zdroj: archiv redakce

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Popis

Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech

Zdroj: archiv redakce

Auto bylo schopno zdolat skoro až neuvěřitelný terén
Popis

Auto bylo schopno zdolat skoro až neuvěřitelný terén

Zdroj: archiv redakce

Inovace byly jen malé
Popis

Inovace byly jen malé

Zdroj: archiv redakce

Schéma podvozku
Popis

Schéma podvozku

Zdroj: archiv redakce

Vyráběné verze
Popis

Vyráběné verze

Zdroj: archiv redakce

Sklápěčka sloužila často v lomech
Popis

Sklápěčka sloužila často v lomech

Zdroj: archiv redakce

Skříňové provedení bylo civilní i vojenské
Popis

Skříňové provedení bylo civilní i vojenské

Zdroj: archiv redakce

Takto mohla vypadat při práci pojízdná dílna
Popis

Takto mohla vypadat při práci pojízdná dílna

Zdroj: archiv redakce

Takzvaný "hovnocuc" dodělávali v Karose
Popis

Takzvaný "hovnocuc" dodělávali v Karose

Zdroj: archiv redakce

Zde stojí na jedné z výstav
Popis

Zde stojí na jedné z výstav

Zdroj: archiv redakce

Jako model byl velmi oblíbený
Popis

Jako model byl velmi oblíbený

Zdroj: archiv redakce

Jeřáby na podvozku Praga V3S vídáme v akci dosud
Popis

Jeřáby na podvozku Praga V3S vídáme v akci dosud

Zdroj: archiv redakce

Také silničáři je občas ještě vytáhnou z garáží
Popis

Také silničáři je občas ještě vytáhnou z garáží

Zdroj: archiv redakce

Silniční verze měla označení S 5T
Popis

Silniční verze měla označení S 5T

Zdroj: archiv redakce

Dobový prospekt
Popis

Dobový prospekt

Zdroj: archiv redakce

Zde jeden exemplář z Muzea Praga Emila Příhody
Popis

Zde jeden exemplář z Muzea Praga Emila Příhody

Zdroj: Radek Pecák

A toto je další - jako čistící vůz
Popis

A toto je další - jako čistící vůz

Zdroj: Radek Pecák

V areálu bývalé továrny Pragy slouží vyřazená V3S jako umělecký objekt
Popis

V areálu bývalé továrny Pragy slouží vyřazená V3S jako umělecký objekt

Zdroj: Radek Pecák

Doporučujeme vám
Opavští fanoušci mohli být ve Velkém Meziříčí spokojeni

Opava loupila ve Velkém Meziříčí, rozhodla druhá třetina

Fotbalová návštěva v Opavě, dorazil i Karel Poborský

Vzácná návštěva v Opavě, o rozvoji mládeže debatovali Poborský a spol.

Opavské béčko prohrálo ve Vítkovicích

Béčko prohrálo ve Vítkovicích. Špatné to ale nebylo, řekl Pospěch

V opavském Lidovém domě proběhl prvni ples Slezského FC Opava.

Podívejte se: Slezský FC Opava pořádal fotbalový ples

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Produkce Pragy V3S skončila teprve před 30 lety
Takto známe Pragu V3S nejvíce
V armádě jich stovky slouží dosud
Valník s plachtou sloužil i pro převoz vojáků
Pohled na rám
Nápravy byly odolné
V kabině bylo jen to nejnutnější
Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Dobové záběry z výrobní haly v Praze-Vysočanech
Auto bylo schopno zdolat skoro až neuvěřitelný terén
Inovace byly jen malé
Schéma podvozku
Vyráběné verze
Sklápěčka sloužila často v lomech
Skříňové provedení bylo civilní i vojenské
Takto mohla vypadat při práci pojízdná dílna
Takzvaný "hovnocuc" dodělávali v Karose
Zde stojí na jedné z výstav
Jako model byl velmi oblíbený
Jeřáby na podvozku Praga V3S vídáme v akci dosud
Také silničáři je občas ještě vytáhnou z garáží
Silniční verze měla označení S 5T
Dobový prospekt
Zde jeden exemplář z Muzea Praga Emila Příhody
A toto je další - jako čistící vůz
V areálu bývalé továrny Pragy slouží vyřazená V3S jako umělecký objekt