Éra Brouků definitvně skončila v červenci 2019
Zdroj: Volkswagen
Toto je výkres vozu KDF 60 z muzea Ferdinanda Porsche ve Vratislavicích
Zdroj: Radek Pecák
Tatra V 570 byla jednou z předloh
Zdroj: Radek Pecák
A Také Tatra 97, jak musel Volkswagen oficiálně uznat
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: archiv redakce
A pak i o funkční prototyp
Zdroj: archiv redakce
V takového podobě se nakonec v roce 1938 začal vyrábět
Zdroj: Radek Pecák
Jenže pak se produkce přeměnila na vojenský obojživelný KDF 82
Zdroj: Radek Pecák
Teprve po válce začalo vítězné tažení vozu Volkswagen Typ 1
Zdroj: Volkswagen
Začal se vyvážet do mnoha zemí
Zdroj: Volkswagen
Plnil roli vozu pro volný čas i pro práci
Zdroj: Volkswagen
Interiér byl prostinký
Zdroj: Volkswagen
Přesto však poměrně prostorný
Zdroj: Volkswagen
Motor byl jednoduchý a spolehllivý
Zdroj: Volkswagen
Design se měnil v průběhu mnoha desetiletí výroby
Zdroj: Volkswagen
Zde už je zadní okno jednodílné
Zdroj: Volkswagen
Kubatura i výkon motoru se postupně zvyšovaly
Zdroj: Volkswagen
Kromě vozů s pevnou střechou byly k mání i kabriolety
Zdroj: Volkswagen
Interiér se také proměňoval
Zdroj: Volkswagen
Vzniklo jich více než dvě desítky miliónů
Zdroj: Volkswagen
Oficiální označení Brouk se na karosérii první generace nedostalo
Zdroj: Radek Pecák
Toto je úplně poslední vyrobený "Brouk" první generace z roku 2003
Zdroj: Radek Pecák
Mezitím se už vyráběl New Beetle
Zdroj: Volkswagen
Byla to "předokolka"
Zdroj: Volkswagen
Od roku 2012 byl k mání Beetle 3
Zdroj: Volkswagen
I ve sportovní verzi
Zdroj: Volkswagen
Interiér se v mnohém shodoval s "golfem"
Zdroj: Volkswagen
Kabriolet vypadal velmi vydařeně
Zdroj: Volkswagen
Koncepce byla opět "vše vpředu"
Zdroj: Volkswagen
Poslední kus zamířil do muzea
Zdroj: Volkswagen