Galerie: Škoda Vagonka v Ostravě

Kellnerova stopa v Moravskoslezském kraji: ostravská Škoda Vagónka. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun. Snímek ze zahájení stavby Nové Vagonky, 27. února 2020 v Ostravě. Na snímku Martin Bednarz, předseda představenstva Škody Vagonky. Snímek ze zahájení stavby Nové Vagonky, 27. února 2020 v Ostravě. Snímek ze zahájení stavby Nové Vagonky, 27. února 2020 v Ostravě. Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.  Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.  Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.  Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.  Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.  Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.  Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.  Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.  Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.