Zdroj: Radek Pecák
Zdeněk Kutřín ze Staňkovic ho musel renovovat dokonce dvakrát
Zdroj: Radek Pecák
Pohání ho klasický dvoutaktní motor
Zdroj: Radek Pecák
Maska chladiče pochází z originálního příslušenství automobilky
Zdroj: Radek Pecák
Interiér si dělal pan Kutřín sám
Zdroj: Radek Pecák
stejně jako neobvyklé tříbarevné lakování
Zdroj: Radek Pecák
V současné době je mnoho trabantů ozdobeno spoilery
Zdroj: Radek Pecák
V módě je také chrom
Zdroj: Radek Pecák
Najdou se ale i vozidla v úplně původním stavu
Zdroj: Radek Pecák
Tento třeba dojel až na severní točnu
Zdroj: Radek Pecák
což samozřejmě náležitě zvěstuje
Zdroj: Radek Pecák
jiné jezdí hlavně na domácí srazy
Zdroj: Radek Pecák
Dvojitá koncovka výfuku samozřejmě nebyla standardem
Zdroj: Radek Pecák
Většina trabantů je 50 i více let
Zdroj: Radek Pecák
Některé přesto vypadají jako zbrusu nové
Zdroj: Radek Pecák
Řada z nich je v pozoruhodných barevných kombinacích
Zdroj: Radek Pecák
Tato vyjížďka byl jednou z posledních letošních
Zdroj: Radek Pecák
V okolí Plzně se vytvořil z těchto vozů docela dlouhý had
Zdroj: Radek Pecák
Unikátní pick-up dorazil až ze severních Čech
Zdroj: Radek Pecák