Slezan nastoupil v nových dresech v zápase proti Kopřivnici a přinesly mu štěstí. Opava zvítězila 4:0. Opavský tým se vrací k historické žluté a černé barvě. Na dresu jsou kromě výročního loga vyobrazeny kontury slezské orlice.

Dominantním prvkem je velký nápis v retro stylu Slezan Opava. Spodní část zdobí tři pruhy. Vyrobeny budou také kalhoty a štulpny v totožných barvách. U venkovní sady dresů převažuje bílá barva.

„Nové dresy se mi líbí, je to návrat ke starším barvám. Myslím si, že i další dvě sady, které představíme, jsou povedené," říká opavský útočník Petr Chalupa, který si změnil i číslo dresu. Nyní hraje s osmaosmdesátkou. „Je to součást roku mého narození a toto číslo nosil i můj oblíbený hráč Erick Lindros," vysvětlil Chalupa.

Novému výročnímu logu vévodí nápis Slezan Opava a za siluetou hokejisty je zobrazena původní historická podoba tehdejšího opavského kluziště. „Logo je připraveno na rok 2018, kdy oslavíme 110 let hokeje ve slezské metropoli. Je to jedna z aktivit, kterou v rámci výročí chystáme.

Hokej v Opavě má dlouhou tradici, na kterou můžeme být právem pyšní. My k bohaté historii odkazujeme prostřednictvím nového loga a také barev, které nově zdobí naše dresy. Žluté a černé barvy klub v minulosti vyznával, nyní se k ní vracíme. Reprezentují slezský region, ke kterému se hrdě hlásíme," popisuje jeden z opavských jednatelů Milan Kolář.

Klub připravuje také nového maskota. „Zatím mohu prozradit alespoň jeho jméno. Bude se jmenovat Slezánek, jeho podobu ladíme s profesionály," pokračuje jeden z šéfů opavského klubu.

Do nových barev se oblékl také klubový web, jehož novou podobu vytvořila firma eSports.cz. Ta je dlouhodobým dodavatelem této služby pro opavský hokej. První verzi webu vytvořila už v roce 2001 a Slezan tehdy patřil k úplně prvním sportovním klubům v České republice, které se mohly pyšnit internetovou prezentací.

„Původní web zdaleka nesplňoval nároky současné doby. Po několika měsících příprav jsme ve spolupráci s klubem doladili novou moderní verzi stránek, které nabízí přehlednější strukturu hlavní stránky a hlavně responzivní design. Ten čtenářům umožňuje pohodlné zobrazení webu na mobilu či tabletu," vysvětluje Daniel Vaněk z firmy eSports.cz.

„Web je pro nás jedním z hlavních kanálů pro komunikaci s fanoušky. Věříme, že návštěvníci budou s novou podobou našich stránek spokojeni, naleznou na nich potřebné informace a budou se na web rádi vracet," dodává Kolář.

Jak to vypadá s případnou generální rekonstrukcí stadionu? Snažíme se využívat veškerých možných dotačních titulů. Aktuálně je velmi důležité, aby byla připravena kompletní projektová dokumentace rozdělená do několika fází. Poté věřím, že s přispěním dotací postupně opravíme celý stadion včetně ledové plochy a chlazení," tvrdí jednatel HK Opava.

„Nyní jdeme postupnými krůčky. Svépomocí a za podpory sponzorů a partnerů se snažíme zlepšit zázemí a stav stadionu. Podařilo se nám upravit vchod na zimák, opravit a natřít popraskanou opadanou a posprejovanou fasádu, připravit nové šatny pro přípravku, zrekonstruovat tělocvičnu, opravit ozvučení a podobně," vypočítává Kolář.