Režisér Zdeněk Černín mu vybral herce, kteří by se autorovi určitě zamlouvali. Komedie britského dramatika Donalda Churchilla má totiž pouze jeden cíl, a to pobavit. Rozesmáté opavské publikum ocenilo dobře napsané dialogy i jejich interprety. Hostující Petr Vaněk jako herec Walter, vydělávající si malováním bytů, stojí oběma nohama pevně na své parketě. Využívá i zkušeností z podobných typů svých dřívějších komedií jednoho herce. Zcela hladce přechází z civilního malíře-natěrače do šmíráckého patosu špatného herce a občas přitom zabíhá až do grotesky. Hraje doslova celým tělem a jednotlivé kreace jsou potěšující na pohled i na poslech.

Skvělou protihráčkou je Ivana Lebedová v roli nevěrné paničky Marcie. Také pro ni je typ postavy důvěrně osahaný z dřívějších titulů. Nabízí pohled do duše znuděné a manželem dost zanedbávané blondýny, děsící se přibývajících let. Jako nepříliš bystrá mondéna tráví své dny ve stylu lehkého života bytí, kterým spokojeně proplouvá. Setkání s tvrdou realitou řeší podle potřeby směsí koketerie a hysterie. Ivana Lebedová dává Marcii všechny typické ženské zbraně i znalost jejich ovládání. Mezi oběma představiteli je cítit jiskření, které se přenáší do publika.

To na premiéře reagovalo potlesky na otevřené scéně, což v činohře zatím běžné nebývá. Podváděnou manželku Jane si evidentně vychutnala Marta Ondráčková s dobře odhadnutou suverenitou uražené ženy, vědomé si vlastních možností k pomstě. Na starší sokyni vyrukuje s celým arsenálem, kterým ji příroda obdařila, a není ho málo. Kromě nesporně živočišného vzhledu disponuje i nádherným hlasem s dokonalou dikcí, která diváky bere za srdce. Perfektně znějící hlas je její silnou stránkou už proto, že tato schopnost poslední dobou mizí nejenom z jeviště. Autor jí sice neposkytl tolik příležitosti jako oběma kolegům, ale ty, kterými disponuje, využívá beze zbytku. Je velmi slibnou posilou dámské části opavského ansámblu a snad ho brzy neopustí.

V epizodní postavě Marciina manžela se jako pravý divadelní principál objevuje sám ředitel Jindřich Pasker. Vtipně řešená scéna Jana Duška dává inscenaci pro tři herce potřebný komorní prostor, ve kterém se neztrácejí. Natěrač je komedie, která bude v letošní sezoně divácky určitě velmi oblíbená, a ideální využití najde i pro zájezdová představení.