Titulní postavu svérázné květinářky Lízy představila Tereza Kavecká v pěkném pěveckém i pohybovém projevu. Pouze u mluvené řeči bylo zřejmé, že se protagonistka cítí daleko lépe ve světě hudby a zpěvu.

Markantně to bylo znát zejména v první části, kdy se snažila zdůraznit špatnou výslovnost dívky z lidu tak dokonale, že jí skutečně nebylo rozumět. Její partner Martin Táborský má tento problém dávno vyřešený. Dobře se cítí jak na operetní, tak i na činoherní parketě, a svého profesora Higginse proto zvládal bez problémů.

Dokonale vystihl i jeho nervní a do sebe zahleděné ego, kontrastující s citlivě lidským přístupem přítele Pickeringa v podání Zdeňka Kapla. Zdravé jádro Higginsovy mondénní matky perfektně zdůraznila hostující činoherečka Ludmila Štědrá. Byla sázkou na jistotu, protože její projev diváky nikdy nezklame.

Chybu neměl ani popelář Doolittle v podání „nestárnoucího“ Evžena Trupara. Scénograf Martin Víšek nechal jeviště otevřené a pro optické zvětšení prostoru velmi vhodně využil točnu s předscénou. Dobré oko měla znovu na kostýmy Eliška Zapletalová a kvalitní práci, prověřenou už jinými opavskými muzikály, odvedla režisérka Dagmar Hlubková.

Divadelní orchestr řídí Petr Chromčák a spoluúčinkuje sbor i balet divadla.Vzdor úmornému vedru bylo divadlo na premiéře zaplněno a návštěvníci při závěrečné děkovačce nechtěli pustit účinkující ze scény. Jejich dlouhý aplaus svědčil o tom, že se návrat My Fair Lady na opavskou scénu vydařil.