Konkrétně pak do vybudování nové fabriky na zpracování zkapalněného vodíku v americkém Tennessee. Nutno zdůraznit, že Brano Group je jedním z hlavních českých investorů tamní společnosti United Hydrogen Group.

Zmíněný vodík je podle všeho nejlepší alternativou k bateriovým a dalším alternativním pohonům vozidel. Naší redakci to řekl majitel Brano Group, a.s., Pavel Juříček.

Hyundai ix35 Fuel Cell jezdí na vodík.
V Londýně budou jezdit první sériově vyráběné vozy s pohonem na vodík

„Dnes se již vyrábějí vodíková vozidla, kde se jako nositel energie využívá právě vodík. Hlavní výhoda tohoto pohonu je v rychlosti doplňování energie, kdy načerpání vodíku trvá maximálně pět minut a na jednu nádrž lze dojet vzdálenost o délce až 500 kilometrů. U bateriových vozidel je délka nabíjení odvislá od výkonu nabíjecí stanice, nabíjení trvá v průměru jednu až šest hodin a přesto není nabito na sto procent,“ vysvětluje Pavel Juříček s tím, že Brano vidí ve vodíku jako v palivu velkou budoucnost.

PLNOU! Takto vypadá čerpací pistole pro vodík. Američtí vědci našli způsob, jak tento plyn vyrábět ekologicky.
Vodík pro auta vyrobí bakterie

„Financování továrny bylo zajištěno v lednu 2017, od té doby probíhaly povolovací procesy a první práce byly zahájeny v srpnu roku 2017. Minulou středu došlo ke slavnostnímu otevření továrny,“ nechal se slyšet Pavel Juříček a dodal, že dceřiná společnost BRANO TECHNIK v současné době vlastní 44% akcií společnosti United Hydrogen Group a podílela se financováním ve výši 14,5 milionu amerických dolarů. „Zbytek byl dofinancován pomocí úvěru,“ upřesnil na závěr.

Práce na zpřístupnění Brainfitnessu jsou v plném proudu.
Zakládají fitness na procvičování mozkových závitů