Háčky na kabáty na WC nebo lepší navigační systém na parkovišti. To jsou změny v obchodním a společenském centru Breda& Weinstein, na které upozornili Opavané na facebookových stránkách centra. Jejich připomínky nejsou bez odezvy.
Jestli se ptáte, kdo se za klávesnicí a monitorem v Bredovi skrývá, máme pro vás odpověď. Je to koordinátorka marketingu Vendula Kožiolová.
Nápad komunikovat se zákazníky skrze sociální síť vznikl podle Venduly Kožiolové přímo u nich ve společnosti. „Naše společnost už vlastní jedno obchodní centrum v Trenčíně. Zde kolegyně komunikuje se zákazníky obdobně, takže dá se říct, že jsem se inspirovala. Není to ale pouze o sociálních sítích, zákazníkům odepisujeme také na e-maily," uvedla Vendula Kožiolová.
Právě díky facebooku se uskutečnilo už od listopadového otevření centra několik změn. Ženy například ocení háčky na kabáty na WC, úplně všichni pak odpadkové koše. „Lidé si stěžovali, že jich je málo, takže jsme je doplnili. V nejbližších dnech by nám měly přijít další," ujistila nás Vendula Kožiolová.
Největší problém po otevření prý ale měli lidé s parkovištěm, a to především kvůli špatné navigaci. „Když se navigační systém dělal, jeho tvůrci už centrum znali, proto se nedokázali vžít do role člověka, který je v domě poprvé. Dopředu se ale počítalo s tím, že některé mouchy budeme vychytávat až za provozu, proto jsme rádi, že nás zákazníci na ně upozorňují," řekla koordinátorka marketingu.
Na základě těchto podnětů byly na vozovce v parkovišti doplněny vodorovné značky, podle kterých by se měli řidiči lépe orientovat. „Ještě ale není vše stoprocentní, z toho důvodu i není parkoviště zpoplatněné," upřesnila Vendula Kožiolová. Až se ale parkoviště zpoplatní, bude stále pro Opavany výhodné za první tři hodiny se totiž i nadále platit nebude. Vzniká tak pro ně tříhodinové parkovací místo v centru Opavy úplně zadarmo.
Na facebooku se ale Vendula Kožiolová nesetkává vždy jen s pozitivními reakcemi. „Jsou dva typy lidí. Jedni, kteří napíšou negativní připomínku, ale jsou rádi, když odpovíme a něco s tím uděláme. Druhému typu se ale nezavděčíme nikdy. Naštěstí je ale takových lidí málo," svěřila se koordinátorka marketingu.
V Bredovi si zakládají na tom, že nejsou pouze obchodním centrem, ale také společenským, které láká na řadu kulturních akcí pro celou rodinu, které jsou zadarmo. Dvacátého ledna se například Opavané mohou těšit na kulturní a vzdělávací akci pro děti a rodinu, sedmadvacátého na setkání s názvem Sportujeme všichni. Na tom se budou prezentovat opavské sportovní kluby, a to přes fotbal až po šerm.
„Podněty proto od lidí přijímáme i co se týče těchto akcí," upozornila Vendula Kožiolová.