Během prvních šesti měsíců utržila skupina Kofola za prodej výrobků a služeb ve střední Evropě celkem 2,454 miliardy korun. Skupina též proti loňskému srpnu zvýšila zaměstnanost v celém středoevropském regionu o 7 procent a nyní zaměstnává celkem 1 336 lidí. „Růst tržeb je důsledkem naší dlouhodobé expanze v rámci středoevropského regionu. Díky novým akvizím neustále zvyšujeme výrobní kapacity. Na základě takového vývoje věřím, že jsme schopni se do roku 2010 stát jedním ze tří největších hráčů na trhu nealkoholických nápojů ve střední Evropě,“ komentoval hospodářské výsledky prvního pololetí Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola.

V České republice dosáhla Kofola za prvních šest měsíců obratu 1,351 miliardy korun. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku tak vzrostl obrat skupiny na českém trhu o 22,6 procenta. „Kromě významných strategických kroků a aktivit na trzích střední Evropy se na hospodářských výsledcích podílí také naše inovace a novinky v produktové portfoliu,“ dodal René Sommer, generální ředitel skupiny Kofola pro Českou republiku.

V únoru byla například uvedena na trh nová voda Rajec Bylinka s výtažky mateřídoušky nebo meduňky. Ve stejném období byl také představen nový modernější design nápoje Kofola. Změny pokračovaly i v produktových řadách značky Jupí a dětského ovocného nápoje Jupík.