VYBRAT REGION
Zavřít mapu

To, že reklama zvyšuje prodej, věděl i Baťa

KRNOV, OSTRAVA - Kofola má léto opět s nezaměnitelnou reklamou. Tentokrát by měl zákazníky zaujmout Alofok.

29.5.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační foto Foto: DENÍK/Archiv

Kofola, a.s, nepochybně patří mezi firmy, které udělaly za poslední léta obrovský skok jak v oblasti produktů, tak v mezinárodní expanzi, ale také v cíleném budování značky. Kolik to stálo úsilí, o tom ví své manažer společnosti Martin Klofanda. Mnozí lidé na kofolu stále vzpomínají s nostalgií, mladší ročníky ji ale už vnímají jinak, mápunc nápoje, který „letí“.

Co má dnešní kofola společného s bývalou – chuť nepochybně, ale ubrali jste třeba množství cukru?

Základní receptura, jak ji krnovský podnik koupil od majitele, společnosti Ivax Opava, dříve Galena, zůstává stejná.Onujedinečnou a nezaměnitelnou chuť tvoří směs bylin a ovocných šťáv okořeněných příchutí lékořice.

Z vaší marketingové strategie je patrné, že jste výrazně vsadili na mladé konzumenty…

Je to pravda, ačkolivnám průzkumy ukazují, že neztrácíme oblibu ani u starších, zvyklých na „svou“ kofolu.

Máte typický logogram, ovšem variantně jej měníte podle sezony – velikonoční, vánoční…

Ano. Právě nyní můžete vidět např. na lahvích 0,33 l Kofolu s novou etiketou na, které najdete i „krýgl s ušima“ což je v podstatě symbol našeho nového televizního spotu, je zaměřen právě na podporu originální točené Kofoly.

Jednu dobu jste přestali dodávat do sítě Kaufland. Co bylo příčinou?

Náš produktmákvalitu, které odpovídá určitá cena, pod tu jít prostě nemůžeme.V té ceně se promítá celá řada faktorů od výroby až po marketing. Někteří obchodníci tlačí na cenu, což se může v krajním případě projevit i neshodou a následnými nedodávkámi.

Dost možná, že na mimořádném úspěchu kofoly má kromě sloganu „Když ji miluješ, není co řešit“ podíl oná známá loňská reklama na točenou kofolu z nudapláže.

Řekl bych, že nejenom ta, těch povedených reklamních spotů už bylo několik, například i předchozí „Rybník“ byl rovněž velmi oblíbený, velkou oblíbenost vánočního „Prasátka“ netřeba komentovat – vysílala se čtyři „sezony“. Věřím, že ani letošní letní reklama„ Alofok“ nezanikne v záplavě televizních spotů.

Prý jste s reklamou z „nudy“ měli i určité problémy s poněkud prudérnějšími lidmi…

Ano, na Slovensku jsme zaznamenaliu Rady pro reklamu stížnost na údajnou nevhodnost reklamy. Rada po posouzení stížnost zamítla. Myslíme si, že reklama byla vtipně provokativní, ale nepřekročila rámec, který si pečlivě hlídáme. To zase u zimní reklamy s řezáním stromku jsme řešili ojedinělou stížnost ochránců přírody. Uvidíme, co nás čeká letos u „Alofoka“.

Kofola ovšem není jen ona tradiční kofola a kofola citrus, ale také nápoje vycházející vstříc moderním trendům – ovocné sirupy Jupí, víceméně dětský a „mládežnický“ Jupík a další, a dokonce kdysi velmi populární chito. Zjistil jsem to, když mladý muž vedle mě v bufetu důrazně žádal „čito“. Jak jste přišli k vlastnictví receptury na chito?

Obdobně jako u ostatních značek. Je to o příležitostech, které, věřím, umíme nejenom najít, ale i využít.

Ve vaší expanzi v prostoru Visegrádské čtyřky pro vás má jistě velký význam fúze s polským producentem nealkoholických nápojů Hoop S. A.

Probíhající fúze s firmou Hoop S. A. nás opět posune dále jako výrazného středoevropského producenta.

S expanzí firmy souvisí i přemístění centra firmy do strategicky lokalizované Ostravy, vybudování pražského pracoviště, Kofola, a.s. ovšem zůstává pochopitelně krnovskou firmou…

V Krnově i nadále zůstává sídlo Kofoly a.s., výroba, sklady a dalšé objekty, přestěhoval se pouze holding společnosti, který získal i samostatnou právní subjektivitu.

29.5.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Gastronomie - Výrobci sýrů DĚLNÍK/CE VE VÝROBĚ SÝRŮ. Požadované 80 Kč Výrobci sýrů DĚLNÍK/CE VE VÝROBĚ SÝRŮ. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Dvousměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 80 kč. Volných pracovních míst: 8. Poznámka: Náplň práce: , Výroba pařených sýrů, pletení korbáčiků, vážení, balení, zpracovávání suroviny. , Práce ve dvousměnném provozu PO -PÁ., Požadujeme:, manuální zručnost a zdravotní průkaz., Možnost zakoupení výrobků za výrobní ceny. , Volat předem a domluvit si schůzku., e-mail: pegrimek@milkov.cz. Pracoviště: Milkov, s.r.o. - pracoviště hlučín, Rovniny, č.p. 787, 748 01 Hlučín. Informace: Miroslav Pěgřímek, +420 603 209 636. Výroba - Výroba Montážní dělník 20 000 Kč Montážní dělníci výrobků z kombinovaných materiálů montážní dělníci výrobků z kombinovaných materiálů. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Nepřetržitý provoz, úvazek: . Mzda min. 20000 kč, mzda max. 30000 kč. Volných pracovních míst: 15. Poznámka: KO: Hahnová Alena, tel.: 604 297 720 - volejte pouze po-pá 8:00 - 14:00 hod., e-mail: alena.hahnova@brano.eu, Pečlivost, důkladnost, smysl pro detail, samokontrola, zodpovědnost, pravidelná docházka., Pracoviště Hradec nad Moravicí.. Pracoviště: Brano a.s., Opavská, č.p. 1000, 747 41 Hradec nad Moravicí. Informace: Alena Hahnová, +420 604 297 720. Gastronomie - Gastronomie Číšník, servírka 11 175 Kč Číšníci a servírky ČÍŠNÍK/SERVÍRKA. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Dvousměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 11175 kč. Volných pracovních míst: 2. Poznámka: Jedná se o novou provozovnu "café" kde dříve byla hospůdka, nedá se tedy přesně poměřovat návštěvnost, náročnost apod. Prodej alkoholických nápojů zůstane zachován., Běžnou činností bude otevření provozovny, případně její uzavření (záleží na směnnosti, pracovní doba bude přizpůsobena možnostem ozp a dopravní dostupnosti). Provedení běžného denního úklidu, doplnění zásob ze skladu, příprava náležitostí a jejich udržování v použitelném stavu (umyté nádobí)., Obsluha návštěvníků, příprava nápojů (alko, nealko, teplé, studené), drobných pochutin a jejich prodej. , V případě realizace společenských akcí dále vyzdobení prostor, roznos jídel (z cateringu) apod.. Pracoviště: Jm družstvo wybranetz, Šilheřovická, č.p. 102, 747 14 Ludgeřovice. Informace: Jana Satalová, +420 733 377 739. Bankovnictví a finanční služby - Bankovnictví a finanční služby Pokladní 7 725 Kč Pokladníci v organizacích POMOCNÁ/-Ý ÚČETNÍ, POKLADNÍ. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 7725 kč, mzda max. 11615 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: KO: Ing. Šárka Medunová, tel.: 605 551 136 v pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 hod. Životopis a souhlas se zpracováním osobních údajů dle zák. č. 101 zasílejte na e-mail: medunova@svc-vitkov.cz, SŠ vzdělání, jednosměnný provoz, zkrácený úvazek 20 hod. / týdně, plat 7725 - 11 615 Kč., Požadavky: praxe v účetnictví, samostatnost, schopnost práce v kolektivu, trestní bezúhonnost., Náplň práce: zapisování a účtování faktur, zpracování bankovních výpisů, zapisování a účtování pokladních dokladů, kompletace objednávek a faktur, administrativní pokladní a bankovní činnosti., Pracovní pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné.. Pracoviště: Středisko volného času vítkov, příspěvková organizace, Bezručova, č.p. 585, 749 01 Vítkov 1. Informace: Šárka Medunová, +420 556 300 362.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Autorem sochy Věry Špinarové v Ostravě je David Moješčík.
15

Fenomén "Špinarka" aneb Jde stále jen o sochu? Podle autora za vše mohou fotky

Městský úřad v Kravařích. Ilustrační foto.
1

Povolební dění v Kravařích? Alois Hadamczik vyklízí pozice

Kapři budou letos dražší. Kolik připlatíme?

FOTOGALERIE/ Období výlovů rybníků začíná a s ním se objevují i první odhady, kolik letos zákazníci za kapry na vánoční stůl zaplatí.

Ostravská socha Věry Špinarové se stala terčem vtipů na internetu

FOTOGALERIE/ Socha Věry Špinarové, která byla v úterý odpoledne odhalena v Ostravě, je už nejen tématem četných diskuzí na internetu, ale začínají se objevovat i první sarkastické koláže. Podívejte se.

Opava bojuje v Lize mistrů

Basketbalisty Opavy dnes sehrají druhý zápas Ligy mistrů. Představí se na půdě posledního švýcarského mistra Fribourgu.

Drama na Cvilíně. Žena a pes málem přišli na skále o život. Zachránil je místní

Koho trápí závratě, ať raději dál nečte. Drama, které se odehrálo minulý týden na Cvilíně na hraně nad propastí, není pro slabší povahy. Na vyhlídce s lavičkami hned vedle frekventované výletní stezky šlo o život.

DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT