Sídlí na Novodvorské ulici 23, a jak její název napovídá, zaměřuje se na komplexní technické služby pro ochranu majetku a osob. Provádí například montáž zabezpečovacích zařízení, požární signalizace, počítačové sítě nebo místních rozhlasů. Cenu dostal za příjemné a rychlé vyřizování zakázek, odbornost.

Do letošní soutěže Spokojený zákazník MSK firmu pana Harazima navrhlo opavské Centrum Elim, kterému montoval zabezpečovací zařízení. Když oceněnému živnostníkovi přišlo z Prahy oznámení, že byl vybrán k udělení ceny, málem nevěřil vlastním očím.

„O získání žádného titulu jsem se nesnažil, a možná proto mě hodně potěšil. Uznání za dlouholetou činnost potěší určitě každého. Přiznávám, že jsem z toho ještě celý překvapený,“ konstatuje Evald Harazim. Dobře ví, že bez zákazníků se neuživí, a proto k nim přistupuje s úctou a ochotou.

„Snažím se vyhovět každému jejich požadavku, aby byli spokojení. Některé úkoly sice byly obtížnější, ale splnitelné byly dosud všechny. Člověk by měl hlavně uvažovat, jak co udělat, místo hledání důvodů, proč to nejde,“ dodává kravařský živnostník, který si sám dělá šéfa i zaměstnance.

Na jednotlivé technické záležitosti si bere kolegy se živnostenským oprávněním v daném oboru. Cena za odpovědný přístup ke klientům se v Moravskoslezském kraji uděluje letos pošesté.

Vloni dostalo titul Spokojený zákazník od Sdružení českých spotřebitelů deset firem a podnikatelů z oblasti maloobchodu, hoteliérství nebo cestovního ruchu.