Rozjednal možnost výroby rovnou v USA, kde nová verze tříkolového vozítka vzbudila zájem na veletrhu vozidel Sema show v Las Vegas. Opavský podnikatel už začal s americkým partnerem jednat o možné výrobě zdokonaleného velorexu za mořem. „V poslední době jsem musel toto jednání z časových důvodů přerušit. Zahájil jsem svůj podnikatelský záměr v Číně, a sezení na dvou židlích současně je podnikatelsky moc špatné rozhodnutí,“ konstatuje Pavel Brída.

Jakmile se mu podnikání v Číně úspěšně rozjede, je připravený vrátit se k přerušeným jednáním o velorexu a dotáhnout je do konce. Vůz pro USA však už nebude proslulou zastřešenou motorkou, nýbrž supermoderním strojem. Jeho dveře mají být po vzoru lamborghini otevírané nahoru, karoserie má být pokrytá chameleonským lakem a výkon motoru přesáhne 200 koní.

Bude to adrenalinové vozítko, v jehož kabině bude řidiči do ucha zpívat až dvanáct tisíc otáček vytočeného a vyladěného motocyklového motoru. „Američané jsou hodně extravagantní a na výstřelky slyší. Zřejmě proto je toto nezvyklé vozítko tak zaujalo. Určené bude hlavně pro Kalifornii a Floridu, kde je, na rozdíl od Česka, celoročně teplo,“ říká opavský podnikatel.

Americký trh je mu hodně sympatický hlavně tím, že vytváří daleko méně legislativních a administrativních překážek než například český. Cena nového velorexu začíná na půl milionu korunách, ale u stroje pořád zůstávají prvky starého známého „hadráku“. Základem je pohonná jednotka motocyklu s převodem na jedno zadní kolo přes řetěz.

Oblouk u dveří je stejný, totéž platí o sklonu zadní karoserie, špicových kolech, průduších u sání, žábrech na motoru, dvou výfucích a o tankování vpředu karoserie. Z nových moderních dílů jsou na něm xenonová světla, anatomické sedačky, LCD dotykové displeje, CD-DVD přehrávač, digitální tachometr s otáčkoměrem, bodové pásy nebo led-diody s podsvícením podvozku, motoru a interiéru vozidla.

Pro americký trh by měl dostat silný dvouválcový motor Ducati, případně jiný podle přání zákazníka.