Jeviště žilo, vřelo a hýřilo barvami, až oči přecházely. Co výstup, to radost pohledět i poslouchat. Komické příhody účastníků jedné nepovedené svatby vyvolávaly salvy smíchu a taneční i pěvecké projevy účinkujících provázel potlesk vděčného publika na otevřené scéně.
Prvorepulikové figurky nebyly žádné nudně naivní mondény, ale pořádně temperamentní typy, k radosti publika se suverénně prohánějící po divadelních prknech. Při jejich sledování působila i přestávka dost rušivě. Podobné dojmy si z divadla zaručeně odnesou i návštěvníci repríz.
Protagonisty jsou výrobci sýrů Myška a Dobrmanová. Oba mají kromě dcer i společný problém a tím je tíživá finanční situace, kterou zastírají suverénním vystupováním. Utrápený Myška Libora Olmy je človíček deptaný hrozbou chudoby, sňatkovým podvodníkem i konkurentkou Dobrmanovou. Tato elegantní dáma v podání Ivany Lebedová dělá svému příjmení čest a kousavostí, naštěstí jen slovní, rozhodně nešetří.
Tereza Kavecká bere Myškovu dceru Marcelu jako dobře situovanou, jemnou a společensky vychovanou mladou ženu, která řízením osudu dostane hned dva manžely naráz a neví si s tím rady. Jejím protikladem je Ilona Kaplová jako mladá Zuzana Dobrmanová. V postavě sportovně založené a na třicáté až čtyřicáté století velmi rázné dívky se představitelka evidentně vyžívá.
Její výstupy s nemotorným Nezbedou v podání Zdeňka Kapla jsou skvělé a obdiv vyvolává jejich schopnost zpívat, tančit i hrát současně. Švihák Pavel Zemanský s podobou Romana Haroka je suverénní mládenec z kategorie „zlatá mládež".
Všechny peripetie řeší se slušností, s nadhledem a se zásadami dobré výchovy, kterou dnešní „zlaté mládeži" jejich podivně zbohatlické rodiny už poskytnout nedokáží.
Smích vyvolávala rázná skautská vedoucí Oulehlová v podání komediálně prověřené Šárky Maršálové i zmatená Zemanská s podobou nestárnoucí Zdenky Mervové, marně hledající nevěrného manžela. Michal Pavel Vojta si jako ředitel Čížek po dramatických figurách pro změnu s chutí vyzkoušel postavu komickou. Zvládá ji výborně a názorně dokazuje svou uměleckou všestrannost.
Zvláštní pochvalu si zaslouží nápaditý režijní přístup, pěkná scéna i atraktivní kostýmy stejně jako dokonalá choreografie a kvalitní přínos sboru. V závěru tleskalo rozdováděné publikum do hudby a při děkovačce nechtělo pustit aktéry ze scény. Diváci odcházeli domů s úsměvy a někteří si pobrukovali slyšené melodie.
Opereta Hledám děvče na boogie woogie bude kasovním trhákem, který určitě přežije i další sezonu. Pokud bude dramaturgie při hledání titulů i nadále tak vstřícná, nemusí se Slezské divadlo o přízeň diváků strachovat.
Slezské divadlo Josef Stelibský: Hledám děvče na boogie woogie. Účinkují členové operního i činoherního souboru s hosty, spoluúčinkuje divadelní orchestr, sbor a balet. Režie Dagmar Hlubková, choreografie Petr Miller, kostýmy Eliška Zapletalová, scéna Martin Víšek, dirigent Karel Mládek. Premiéra byla v neděli 27. dubna.