Reklamní spoty jsou šířeny na YouTube a prostřednictvím reklamy na sociální síti Facebook. Poutají na frýdeckou baziliku, ostravskou katedrálu, poutní místa Cvilín u Krnova, Maria Hilf u Zlatých Hor a kostely v Rusíně na Osoblažsku a v Tamovicích u Štramberka.

Gudea pomerančová
Zoo Ostrava zachraňuje vzácné mexické ryby před vyhynutím

Jak vlastně projekt Církevní turistiky vznikl? Zadání bylo dané česko-polským projektem „Církevní turistuka 2 – Jdeme společnou cestou“ s rozpočtem 25 735 EUR. Výše dotace z rozpočtu Evropské unie pak kryla 85 % této částky. Součástí projektu byla prezentace ostravsko-opavské diecéze a partnerské opolské diecéze na veletrzích cestovního ruchu v Ostravě a Wroclavi. Druhou složkou byly zmíněné videoprezentace.

Zdroj: Youtube

„Za naši diecézi jsme za tímto účelem připravili šest krátkých filmů, které představují poutní kostel Povýšení svatého Kříže a Panny Marie Sedmibolestné na Cvilíně u Krnova, baziliku Navštívení Panny Marie ve Frýdku-Místku, kostel sv. Kateřiny ve Štramberku-Tamovicích, poutní kostel Panny Marie Pomocné u Zlatých Hor a kostel sv. Michaela Archanděla v Rusíně-Hrozové,“ vyjádřila se koordinátorka Církevní turistiky z biskupství v Ostravě Andrea Węglarzyová.

Všechny filmy pro ostravsko-opavskou diecézi jsou v délce 40 – 60 vteřin a připravila je reklamní agentura bV24 s.r.o., produkce se ujala společnost LANDSCAPE Films s.r.o.

Realizace projektu je nastavena od 1. 6. 2019 do 30. 11. 2020, přičemž premiéra filmových reklamních spotů probíhá od poloviny července do konce října 2020.

Ilustrační foto.
Moravskoslezské firmy chtějí po státu příspěvek na testy pro pendlery