Zdeněk Bergman, ředitel Gymnázia TepliceZdroj: Deník/Petr Málek
Zdeněk Bergman, ředitel Gymnázia Teplice
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Není vůbec vzorem. Už jednou jsem v minulosti nechal ve třídách jeho obrazy právě kvůli chování a vystupování na veřejnosti dokonce sundat. A po posledním nedělním vystoupení v televizi považuji jeho postavu ještě více za ostudnou vůči České republice.
Jakub Pour, ředitel EDUCAnet - gymnázium, SOŠ a ZŠ Praha s.r.o.Zdroj: Deník/ Redakce
Jakub Pour, ředitel ZŠ a SŠ a gymnáza EDUCAnet
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
To je odvážná otázka v dnešní době. My pro jistotu fotky prezidentů ve třídách nemáme. I kdyby na Hradě seděl kdokoliv, tak za nás žádné fotky prezidentů ve třídách viset nebudou.
Renata Opočenská, ředitelka ZŠ Aloise Klára, Úštěk (Litoměřicko) Zdroj: Deník/Karel Pech
Renata Opočenská, ředitelka ZŠ Aloise Klára, Úštěk
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Fotografie prezidenta republiky ve třídách ani v ředitelně v současné době nemáme. Je tomu tak už několik let, zřejmě od doby kdy se povinnost mít portrét prezidenta vyvěšený zrušila. Za sedm let, kdy zastávám funkci ředitelky, jsem ani nepřemýšlela o tom, zda fotografie hlavy státu pověsíme.
Vlastimil Špinka, ředitel Základní školy Václava Havla, PoděbradyZdroj: Deník/Miroslav S. Jilemnický
Vlastimil Špinka, ředitel ZŠ Václava Havla, Poděbrady
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Ne, není vzorem pro děti. Na naší škole ve třídách nikde nevisí. U mě v ředitelně vedle státního znaku visí Masaryk a Komenský. Jeho chování je ostudné a například i kvůli užívání vulgarit nemůže Miloš Zeman sloužit dětem jako vzor.
Milana PodolskáZdroj: Deník/Magda Vránová
Milada Podolská, ředitelka ZŠ Příkazy
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Portrét současného prezidenta ve třídách nemáme. Podle mého osobního názoru není Miloš Zeman pro děti dostatečným vzorem, aby jeho portrét visel ve třídách. Naproti tomu Jan Ámos Komenský byl opravdu osobností, na které bychom se shodli zřejmě všichni.
Lenka TrávníčkováZdroj: Deník/Magda Vránová
Lenka Trávníčková, ředitelka ZŠ Drahanovice
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
U nás ve třídách portrét prezidenta Miloše Zemana nevystavujeme. V současné chvíli Miloše Zemana nevidím jako vzor pro naše děti. Za osobnost, jejíž portrét bychom měli vystavovat v každé třídě, považuji Jana Ámose Komenského. Velice často ho dětem ve výuce připomínám, například jeho citáty.
Iva TomáškováZdroj: Deník/Magda Vránová
Iva Tomášková, ředitelka ZŠ Slatinice
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Portrét současného prezidenta Miloše Zemana ve třídách vystavený nemáme. Není asi takovým vzorem, aby byl jeho portrét umístěn ve třídách. Pokud bych měla zvolit osobnost, jejíž portrét by byl vhodný do každé třídy, vybrala bych Jana Ámosa Komenského.
Ředitel kutnohorského gymnázia Jiřího Ortena Vladislav Slavíček.Zdroj: Archiv Vladislava Slavíčka
Vladislav Slavíček, ředitel Gymnázium Jiřího Ortena, Kutná Hora
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Ve třídách jsem Zemana ani Klause nikdy neměli, poslední prezident, kterého jsme ve třídách dobrovolně měli, byl pan prezident Václav Havel. Dodnes mám jeho portrét v ředitelně.
Romana Loydová, ředitelka ZŠ Mládežnická, Znojmo.Zdroj: Se svolením Romany Loydové
Romana Loydová, ředitelka Základní školy Mládeže, Znojmo
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Ve škole se shodujeme na tom, že prezident by měl být vzorem. U nás ve škole visí Jan Ámos Komenský, kterého jsem převzala od předchozího ředitele a neměnila jsem to. Také si myslím, že děti v dnešní době řeší úplně jiné věci. Ty na prvním stupni prezidenta neřeší vůbec a starší děti jsou ovlivňovány názory v rodině.
Arnošt Žídek.Zdroj: Archiv Arnošta Žídka
Arnošt Žídek, ředitel ZŠ Otická, Opava
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Na Otické žádné portréty pana prezidenta nemáme, ale v době jeho zvolení jsem ředitelem ještě nebyl, čili toto jsem neurčoval. Nicméně myslím si, že nyní by byl dostačující státní znak. Nikdy jsem si to neuvědomoval, možná až v momentě, kdy byl jmenován takto kontroverzní prezident, který polovině národa vyhovuje a polovině vůbec. Státní znak je zkrátka asi lepší verze i za předpokladu, že bychom měli prezidenta jiného. Znak se navíc nemění, má užitnou hodnotu.
Arnošt Klein.Zdroj: Deník/Veronika Bernardová
Arnošt Klein, ředitel Masarykovy střední školy zemědělské a Vyšší odborné školy, Opava
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Názory na prezidenta mohou být různé. Avšak ať už je jakýkoli, vážíme si ho. Nicméně je lepší ve třídách vystavit nějaký státní symbol České republiky, který je obecný a naprosto nezpochybnitelný. My to tak máme zavedeno už dlouhá léta, od doby, co je to možné a nic jsme na tom nezměnili.
Monika Klapková.Zdroj: Archiv Moniky Klapkové
Monika Klapková, ředitelka Mendelova gymnázia, Opava
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Jeho portrét bych nevystavovala z mnoha důvodů. Ten hlavní je, že nehájí zájmy České republiky. Ale on je nejen nehájí, ale jde proti nim. A takový prezident nemá právo viset na stěnách školy.
Karel Minařík, ředitel ZŠ Partyzánská, Česká LípaZdroj: Deník/Jiří Louda
Karel Minařík, ředitel ZŠ Partyzánská, Česká Lípa
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Rozhodně si to nemyslím. Svým jednáním, vystupováním i názory rozhodně není příkladem prezidenta, který by mohl být vzorem pro naše děti a pro celou společnost. Ale jelikož učíme děti i na špatných příkladech, možná bychom mohli portrét využít v tématech „ agresivní a vulgární komunikace, polopravda a lež v politice nebo politická moc jako nástroj sebeprosazení…
Jindra Kaplanová, ředitelka ZŠ Morašice (u Chrudimi)Zdroj: Deník/Romana Netolická
Jindra Kaplanová, ředitelka ZŠ Morašice (u Chrudimi)
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Já osobně si nemyslím, že by portrét Miloše Zemana měl být vystaven ve třídách. Nechci řešit politiku, spíš ten televizní rozhovor. Jedno je jasné: Naše děti učíme slušnosti, vzájemné úctě a hlava státu se potom zachová tak, že ji brát jako vzor nelze.
Jaromír Frič, ředitel ZŠ Turnov, 28. říjnaZdroj: Deník/Jiří Louda
Jaromír Frič, ředitel ZŠ Turnov, 28. října
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Je to demokraticky zvolená hlava státu, je to prezident České republiky, proto má být takto i reprezentován ve škole. Tím pádem může být i ve školách a třídách vystavován jeho portrét. My máme ve třídách pověšen portrét Jana Amose Komenského.
Miroslav Kudrna, ředitel Střední škola hospodářská a lesnická FrýdlantZdroj: Deník/Jiří Louda
Miroslav Kudrna, ředitel Střední škola hospodářská a lesnická Frýdlant
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Ne!
Michaela Černošková, ředitelka Církevní základní školy a mateřské školy ve Zlíně.Zdroj: Se souhlasem Michaely Černoškové
Michaela Černošková, ředitelka Církevní základní školy a mateřské školy ve Zlíně
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
U nás je to jednoduché, jsme církevní škola a tak o svého založení nevisí ve třídách portrét prezidenta, ale kříž. Zatím se nad tím nikdo nepozastavoval. Obecně si myslím, že prezident jako hlava státu by měl být respektovanou osobností, proto toto místo pro jeho portrét na jiných školách má své opodstatnění.
Michal Zicháček, ředitel ZŠ Bratrství Čechů a Slováků Bystřice pod Hostýnem.Zdroj: Se souhlasem Michala Zicháčka
Michal Zicháček, ředitel ZŠ Bratrství Čechů a Slováků Bystřice pod Hostýnem
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
My máme ve třídách státní znak, ale snažíme se dodržovat demokratické principy, proto i já respektuji názor většiny občanů, kterým zvolila hlavou státu Miloše Zemana a proto to nechci nijak znevažovat a komentovat. Portrét prezidenta Miloše Zemana máme jen ve sborovně.
Jan Vorba, ředitel školy Základní škola UNESCO, Uherské Hradiště.Zdroj: Se souhlasem Jana Vorby
Jan Vorba, ředitel školy Základní škola UNESCO, Uherské Hradiště
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
V ředitelně pověšený portrét prezidenta Miloše Zemana mám. Osobně si však myslím, že by ředitelé základních škol neměli rozhodovat o tom, jaký prezident je nebo jaký není a aby říkal dětem, že je takový nebo takový. To podle mne rozhodně do škol nepatří. Ředitelé by se tak neměli řídit v tomto případě osobními názory, ale měli by zůstat apolitičtí.
Miloslav Dušek, ředitel ZŠ a MŠ Jana Amose Komenského Brandýs nad OrlicíZdroj: Deník/Karolína Velšová
Miloslav Dušek, ředitel ZŠ a MŠ Jana Amose Komenského Brandýs nad Orlicí
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
K našemu prezidentovi se radši vyjadřovat nebudu, ale právě od doby, kdy byl zvolen, máme ve třídách místo něho pouze obraz Komenského. Ten snad nemůže urazit nikoho.
Vladimír Stýblo, ředitel ZŠ SkuhrovZdroj: Deník/Jana Kudrhaltová
Vladimír Stýblo, ředitel ZŠ Skuhrov, Skuhrov
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Rozhodně ne. Ve třídě nám už několik let visí jen portréty Tomáše Garrigua Masaryka, Václava Havla a Jana Ámose Komenského. Komenský jakožto učitel národů nepotřebuje dalšího vysvětlování a Masaryk s Havlem jsou první demokraticky zvolení prezidenti České, respektive Československé republiky. Ti oba na rozdíl od svých nástupců zasluhují úctu a jsou vzorem pro mládež. Proto je tady máme.
Radmila Zhořová, Základní škola Tišnov, náměstí 28. říjnaZdroj: Archiv města Tišnova
Radmila Zhořová, Základní škola Tišnov, náměstí 28. října
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Není. Už jen kvůli tomu, jak hrubě se v nedělním televizním vystoupení choval k paní moderátorce. To uráželo i mě jako ženu. A u nás ve škole obrazy prezidentů ve třídách dávno nevisí.
Milada Franková, ZŠ Třebechovice pod OrebemZdroj: ZŠ Třebechovice pod Orebem
Milada Franková, ZŠ Třebechovice pod Orebem
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
My jsem si řekli, že prezidenta vystavovat nebudeme. Portrét prezidenta tady tedy nemáme a máme místo toho vystaveného Jana Amose Komenského. Jestli je pan Zeman pro děti vzorem nedokážu posoudit, máme tady malé děti z prvního stupně a těm je to myslím ještě tak nějak jedno. Ještě asi úplně nemají pojem o současné politice.
Iveta Vostrá, ředitelka ZŠ a MŠ Staňkovice u ŽatceZdroj: Deník/Petr Kinšt
Iveta Vostrá, ředitelka ZŠ a MŠ Staňkovice u Žatce
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Miloš Zeman byl svého času dobrým politikem a asi i ekonomem. V poslední době pro děti svými vyjádřeními a postoji ale už moc velkým příkladem není. Zda je to věkem, nevím.
Iva Přibylová, ředitelka ZŠ TGM BorohrádekZdroj: Deník/Jana Kotalová
Iva Přibylová, ředitelka Základní školy TGM Borohrádek
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Řeknu, jak to máme vyřešené my. Nemáme obraz nikde a kde je, třeba v kanceláři, tak máme státní znak. Já jsem pro státní znak a nesouvisí to jenom se současným panem prezidentem. Myslím si, že státní znak to vystihuje ze všeho nejlépe.
Jan Harmata ZŠ a MŠ Vedlejší, BrnoZdroj: Se svolením Jana Harmaty
Jan Harmata ZŠ a MŠ Vedlejší, Brno
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Na naší škole máme už od dob Václava Havla na portrétu Jana Amose Komenského. Shodli jsme se totiž, že prezidenti jsou lidé s chybami, kteří přichází a odchází, proto by tam být neměli. Ostatně právní řád nám ani neukládá povinnost mít ve třídách vyvěšený prezidentův portrét.
Jana Smetanová, ředitelka ZŠ Prodloužená PardubiceZdroj: Archiv Jany Smetanové
Jana Smetanová, ředitelka ZŠ Prodloužená Pardubice
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Nejsem kritikem pana prezidenta. Ve třídách máme ale pověšený státní znak, abychom nemuseli řešit sympatie nebo antipatie k tomu, kdo stojí v čele státu. Přesto si myslím, že ať je to kdo je to, je to hlava státu a měli bychom se podle toho k ní chovat a neměla by být dehonestována.
Luděk Charouzek, ředitel ZŠ Na Pražské, PelhřimovZdroj: Deník/Redakce
Luděk Charouzek, ředitel ZŠ Na Pražské, Pelhřimov
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Podle mě ne. Nelíbí se mi některé jeho vulgarismy, které používá v médiích. Myslím si, že prezident by se měl chovat a vystupovat jinak. Tento stát v této době nutně potřebuje osobnost, která bude mít lepší morální kredit a víc slušnosti.
Čestmír Kříž, ředitel ZŠ Lerchova, SušiceZdroj: Deník/Daniela Loudová
Čestmír Kříž, ředitel ZŠ Lerchova, Sušice
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Otázka je hodně těžká. Myslím si, že dnešní doba je pro děti hodně těžká. Děti, ale i celá společnost, potřebují mít autority, které si váží a uznávají je. Bohužel tím, jak nyní společnost přijímá autority jako je prezident či premiér, tak se v tom děti těžko vyznávají, což může mít následky. Bohužel v tuhle chvíli asi pro naše děti vzorem prezident není.
Radko Sáblík, ředitel Smíchovská střední škola a gymnázium, PrahaZdroj: Deník/Jan Prokeš
Radko Sáblík, ředitel Smíchovská střední škola a gymnázium, Praha
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Miloš Zeman je pro děti a mladé lidi určitě špatným vzorem dospělého člověka. Je to vzor hulvátství, nezdvořilosti vůči ženám, lhaní… V případě Vrbětic se ani nepostavil za vlastní stát a vládu. Naštěstí přinejmenším naši studenti ho neberou vážně. Je pro ně komikem. Jeho portrét u nás nevisí. Místo něj máme Komenského.
Naděžda Mauleová, ředitelka Střední průmyslová škola elektrotechnická, PlzeňZdroj: Deník/Barbora Hájková
Naděžda Mauleová, ředitelka SPŠ elektrotechnická, Plzeň
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Debaty sleduji pravidelně, a proto jsem nevynechala ani tuto nedělní, takže na ni mohu reagovat. A musím říci, že možná mou nejlepší odpovědí je, že u nás ve třídách visí pouze státní znak.
Jan Kuzebauch, ředitel ZŠ Dukelská, KrasliceZdroj: Deník/Roman Cichocki
Jan Kuzebauch, ředitel ZŠ Dukelská, Kraslice
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Za posledních šest let se vnímání úřadu prezidenta změnilo natolik, že je jednodušší a vhodnější ve školách vystavovat náš státní znak. Prezident již není vnímán jako onen tatíček vlasti a národa, jehož obličej by měl shlížet na žáky při výuce. Potřebu prezentovat žákům inspirující osobnost lze naplnit obrázky opravdových velikánů naší historie jako jsou například Jan Ámos Komenský, Karel Čapek, Jaroslav Heyrovský a Václav Havel.
Lucka Knedlová, učitelka ZŠ, České BudějoviceZdroj: Deník/ Redakce
Lucka Knedlová, učitelka ZŠ, České Budějovice
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Myslím, že dnešní děti hledají své vzory spíše mezi youtubery a influencery než mezi současnými politiky. A možná je to dobře. Na druhou stranu je třeba respektovat, že Miloš Zeman je právoplatně zvoleným prezidentem a oficiálním představitelem České republiky. Osobně jsem spíše pro mít ve třídách vystavený velký státní znak, je to pro mě tradiční a stálejší symbol České republiky.
Petra Sandanyová, 48 let, ředitelka ZŠ Vodňanská, PrachaticeZdroj: Deník/Jana Vandlíčková
Petra Sandanyová, 48 let, ředitelka ZŠ Vodňanská, Prachatice
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
U nás ve škole portrét prezidenta ve třídách vůbec nemáme. Při postupné rekonstrukci a modernizaci tříd, kterou jsme nedávno dokončili, jsme obrazy s portrétem hlavy státu nechali odstranit.
Zdeňka Vašíčková, ředitelka ZŠ Komenského, Karlovy VaryZdroj: Deník/Jana Kopecká
Zdeňka Vašíčková, ředitelka ZŠ Komenského, Karlovy Vary
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Nemůžu mluvit za děti, protože i ony mají právo na svůj svobodný názor. Mohu jen potvrdit, že pozorujeme mezi dětmi vliv a sílu mediálních výroků autorit, tedy i prezidenta. A pokud slova autorit hraničí s kultivovaností veřejného projevu, je u dětí posilována bezhraniční komunikace. Ironie v argumentech motivuje děti, aby byly samy ironické. Vzdělávání formou sarkasmu ale nemáme naštěstí ani ve školním řádu.
Petr Vašíček, ředitel ZŠ Zborovská, TáborZdroj: Deník/Jiří Dintar
Petr Vašíček, ředitel ZŠ Zborovská, Tábor
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Školy nemají povinnost mít portrét prezidenta ve třídách. Ani ho proto nemáme. Máme tam pouze státní znak.
Ivana Málková, 51 let, ředitelka ZŠ Jungmannova, JihlavaZdroj: Deník/Martin Singr
Ivana Málková, 51 let, ředitelka ZŠ Jungmannova, Jihlava
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Myslím si, že by děti měly vědět, kdo je prezidentem republiky. Jeden portrét Miloše Zemana ve škole máme ve sborovně. Při výuce lze tento portrét využít jako názornou pomůcku. Ve třídách portréty prezidenta pověšeny nemáme. Děti jsou vnímavé, hlavně ty starší, už si sami dokáží utvořit názor, kdo by mohl být jejich vzorem. Že by to byl Miloš Zeman? Tak to si opravdu nejsem jistá. U mě v kanceláři byste našli portrét J.A. Komenského a portrét Václava Havla.
Jiří Tůma, učitel ZŠ a MŠ ČistáZdroj: Deník/Josef Rod
Jiří Tůma, učitel ZŠ a MŠ Čistá
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Samozřejmě správně by měl portrét prezidenta na zdech státních institucí viset, ale myslím, že současný pan prezident nemá z morálního hlediska dětem co předat a být vystaven jako vzor pro naši mládež si nezaslouží v žádném případě.
Martin Procházka, Waldorfská ZŠ Mistra Jana, Ratibořské HoryZdroj: Deník/Jiří Dintar
Martin Procházka, Waldorfská ZŠ Mistra Jana, Ratibořské Hory
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Portrét prezidenta ve třídách nemáme. Waldorfské školy jsou apolitické. Na zdech máme místo obrazu prezidenta pověšené reprodukce hodnotných uměleckých děl, například od Leonarda da Vinciho.
Václav Peteřík, ředitel ZŠ Mánesova StříbroZdroj: Deník/Jiří Kohout
Václav Peteřík, ředitel ZŠ Mánesova Stříbro
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Zastávám názor, že reklama a politika do škol nepatří. A ta vysoká politika už vůbec ne. Navíc o tom, jaký portrét visí na zdi ve třídě, rozhoduje někdo jiný. Miloš Zeman je prezident naší republiky a až bude prezidentem někdo jiný, bude na zdech ve školách viset jiný portrét.
Radek Aubrecht, učitel dějepisu a společenských věd, Gymnázium Na Zatlance, PrahaZdroj: Deník/Jan Prokeš
Radek Aubrecht, učitel dějepisu a společenských věd, Gymnázium Na Zatlance, Praha
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
Myslím si, že ve školách by měl být ve třídě umístěn státní znak naší země. Tento postoj zastávám bez ohledu na to, kdo je aktuálně hlavou naší republiky. Identifikace se státem mi přijde důležitější, než identifikace s nějakým konkrétním člověkem.
Iveta Neradová, ředitelka ZŠ SenožatyZdroj: Deník/Archiv
Iveta Neradová, ředitelka ZŠ Senožaty
Je Miloš Zeman pro děti takovým vzorem, že by školy měly jeho portrét vystavovat ve třídách?
My máme fotku pana prezidenta na chodbě. Ne protože by byl vzorem, ale protože je to pan prezident a taky proto, že by děti měly vědět, kdo to je a jak vypadá. Není nutné, aby byl vystavený ve třídách. V tom směru, kdy se nechová tak, jak by se prezident chovat měl, vzorem pro děti není.