Ti se v uplynulém týdnu sešli, aby našli řešení pro vzniklé problémy. „Dopadlo to dobře, myslím si, že schůzka splnila svůj účel. Domluvili jsme se na postupu, jak budeme situaci řešit,“ komentoval Jiří Valeček s tím, že u správce objektu budou iniciovat nainstalování kamerového systému. Ten by měl monitorovat pohyb problémových osob.

„Dohodli jsme se také na tom, že se bude pracovník městské policie v tomto okrsku pohybovat více,“ dodal přednosta stanice. Podnětem této schůzky byly podle něj především problémy s bezdomovci. Jak pak uvedl ředitel městské policie Richard Szotkowski, poslední schůzka vedoucího pracovníka městské policie s představiteli drah se uskutečnila před více než pěti lety.

K té z minulého týdne pak uvedl: „Primárně jsme řešili obtěžování cestujících bezdomovci, kteří dělají na nádraží a v jeho bezprostředním okolí nepořádek. Shodli jsme se na tom, že ačkoliv oba chápeme, že někteří lidé skutečně nemají kam jít, nemůžeme jim tolerovat rozhazování odpadků a znečišťování prostorů, které jsou určeny pro cestující.“

Jak dále uvedl, domluvili se rovněž na hlídkování v okolí nádraží, zejména pak místech, kde si občané zkracují cestu přes kolejiště. „Je to nejen zakázáno, ale je to i vysoce nebezpečné,“ pokračuje ředitel se slovy, že další schůzka bude následovat v horizontu několika týdnů. „Jejím cílem bude specifikovat požadavky a porovnat je s technickými možnostmi řešení kamerového systému,“ zakončil.