„Cílem studia je poskytnout absolventům kvalifikaci odborníků a manažerů pro oblast služeb nabízených v celém spektru odvětví cestovního ruchu,“ prozradila proděkanka pro studijní záležitosti a organizaci Irena Korbelářová. Studenti by měli během studia získat všeobecné znalosti a dovednosti z různých odborných a ekonomických disciplín, nezbytnou součástí bude také jazykové vybavení.

„Absolventi budou připraveni poskytovat služby jednak tuzemské, jednak také zahraniční klientele,“ vysvětlila proděkanka. Zatímco dříve byl na pracovníky v sektoru služeb kladen důraz na odbornou profesionalitu, od současného manažera se očekává týmová spolupráce, flexibilita a schopnost pozitivně ovlivňovat spolupracovníky. To vše by úspěšní absolventi po třech letech bakalářského studia měli zvládnout.

„Jejich uplatnění bude opravdu široké. Od práce v lázeňských a obdobných zařízeních, cestovních kancelářích počínaje, přes práci v dopravních společnostech, propagačních a reklamních agenturách, po zaměstnání v orgánech státní správy a samosprávy regionálního rozvoje,“ řekla Irena Korbelářová.

Do prezenčního studia v příštím akademickém roce plánuje fakulta přijmout osm desítek studentů. Přijímací řízení proběhne písemnou formou( nikoliv však testy SCIO).