Jak redakci vedoucí oddělení správy dopravy a pozemních komunikací odboru dopravy opavského magistrátu Rudolf Klein, stavební práce jsou prováděny otevřeným výkopem v zeleném pásu. „Příčné překopy vozovek místních komunikací jsou prováděny po polovinách s překrytím ocelovými pláty tak, aby byl zachován obousměrný provoz v jednom jízdním pruhu. Přístupy k bytovým domům jsou taktéž zachovány překrytím výkopu podlážkami,“ uvedl Klein.

Stavební práce podle něj probíhají při zajištění dopravní obslužnosti dané lokality. „Pokud si stavební práce vyžádají úplnou uzávěru komunikace, pak se bude jednat jen o krátkodobou uzávěru mimo dopravní špičku. Případně o sobotách a nedělích, to znamená bez dopadu na výrazné omezení provozu,“ podotkl a doplnil, že tyto práce by měly být ukončeny do třicátého září s uvedením vozovek do původního stavu nejpozději do třicátého října.