„Zatím mě opavská hlavní pošta nezklamala. Kolem desáté a čtrnácté hodiny jsou tam šílené fronty, ale zaměstnanci jsou ochotní. Za poplatky dávám dost peněz, ale to neovlivním,“ uvedl sedmadvacetiletý Dušan Střižík.

Spokojen s opavskou poštou je rovněž důchodce František Mach. „Veškeré služby jsou udělány rychle, pracovníci jsou ochotní. Spolupracuji s pražskou poštou, a tam je problém. Nefunguje to tam tak pružně, nejsou ochotní a zásilky jsou zdržovány. Co se týká poplatků, tak v některých zemích se nemusejí platit žádné, a tady se platí za vše,“ řekl.

S dlouhým čekáním zatím nemá zkušenost ani jednadvacetiletá Kateřina Kukyová. „Poplatky by mohly být nižší,“ podotkla.

To, že jsou zaměstnanci ochotní a že čekací doba je maximálně deset minut, zmínila Opavanka Božena Polášková. „Poplatky mi příliš nevadí. Vždy to činí asi dvacet korun,“ řekla.

Vcelku spokojená je také dvaadvacetiletá Lucie Galíčková. „Co se týká čekání, tak záleží na tom, v kterou dobu přijdete. A ohledně poplatků? V dnešní době se platí za všechno, takže jsem si zvykla,“ zmínila.

Hana Skoupilová z Bohdanovic sice na poštu nechodí často, ale spokojená je. „Sice mi vadí dlouhé čekání a zbytečné poplatky, ale člověk to neovlivní,“ sdělila Hana Skoupilová.

Opačný názor na služby opavské hlavní pošty má Karla Holanová. „Nejsem s touto poštou moc spokojená. Dost mi vadí špatná otvírací doba a dlouhé fronty. Poplatky jsou samozřejmě zbytečně vysoké,“ komentovala Karla Holanová.

Také názory lidí na poštu v Opavě-Kateřinkách se různí. „Se službami pošty nejsem spokojena. Vadí mi zejména polední pauzy na většině poboček. V rámci své polední pauzy v zaměstnání jsem několikrát potřebovala něco na poště vyřídit, ale bohužel jsem neměla možnost. Dále mi vadí, že při odpoledním náporu bývají některé přepážky uzavřeny,“ uvedla osmačtyřicetiletá Opavanka.

Vcelku spokojen je pak osmašedesátiletý důchodce z Opavy. „Pokud tam mám vyřizování, chodím většinou hned ráno, kdy je málo lidí. Pracovnice pošty jsou ochotné,“ podotkl.

(mb, iva)