Po jednotlivých představeních jim dávali v anketě palec nahoru nebo dolů. V kategorii „úžasné" zvítězil u činoherních titulů 1 807 hlasy Zdravý nemocný (režie Roman Groszmann) a u operních 1 978 hlasy Její pastorkyňa (režie Jana Andělová Pletichová).

Operu Macbeth (režie Jana Andělová Pletichová) poslalo mezi „úžasné" 1 170 a Nápoj lásky (režie Dana Dinková) 1 140 hlasů. Balet Faust (choreografie Valerij Globa, libreto Roman Groszmann) 1 373 hlasů a divácké přízni se v minulé sezoně 4 170 hlasy bezkonkurenčně těšil muzikál Mrazík (režie Dagmar Hlubková, choreografie Martin Tomsa).

Činoherní titul Hledám děvče na boogie woogie (režie Dagmar Hlubková) byl úžasný pro 834 diváků a velmi dobře si 350 hlasy vedly i dohrávané Sekretářky z Ostrožné (úprava a režie Roman Groszmann).

Protipólem je kategorie „hrozné", v níž obsadila 174 hlasy nechtěnou špici jednoznačně činoherní inscenace Plné ruce revoluce (režie Janek Lesák).

U některých inscenací se diváci neshodovali. Například opereta Veselá vdova (režie Karla Štaubertová) byla úžasná pro 1 140 a hrozná pro 69 diváků, Milionovou svatbu (režie Roman Groszmann) velebilo 1 256 a zatratilo 75 diváků. Krimikomedii Náš dům, náš hrad (režie Milan Schejbal) vyzdvihlo 410 a odmítlo 45 diváků a titul 8 žen (režie Kostas Zerdaloglu) ze stejného žánru nadchl 920 a neuspokojil 38 diváků.

Z uvedeného je zřejmé a hlavně potěšující, že divácky nejoblíbenější díla loňské sezony vytvořili domácí umělci Roman Groszmann a Jana Andělová Pletichová. Za to si rozhodně zaslouží uznání. Ohlas dalších inscenací byl v rovině průměru.

Mnohé budou dohrávané ještě v příští sezoně a znovu tak mohou bojovat o přízeň publika.