Spousta lidí se naváží do Martina Židka. Jak on sám bere své vítězství?

Dle mého pocitu, který jsem z pana Židka při focení měla, si myslím, že mu vítězství udělalo radost a dárky, které získal spolu s focením, si užil.

Nelituje třeba toho, že se do soutěže přihlásil?

Pokud by své účasti v soutěži litoval, nechal by se již v průběhu vyřadit, případně by své vítězství přenechal jinému, což neudělal. Lítost tedy určitě není na místě.

Vedení Bredy je s výherci spokojeno?

Samozřejmě, jsme velmi spokojeni s „různorodostí" výherců, pokud vezmeme v potaz typy osob, jejich věk, záliby. Každý z výherců je svým způsobem osobností a vizážistce s fotografkou se u každého podařilo vyzdvihnout jeho „přednosti" a ukázat, že každý, bez ohledu na věk, postavu, vzhled, může při správném výběru outfitu, střihu vlasů a dalšího vypadat skvěle a navíc se také tak cítit.

A jak vůbec vedení přistupuje ke kritice z řad lidí?

Nikdy se nemůžete všem zavděčit. Je na každém z nás, zda se budeme soutěže účastnit, zda budeme dané místo navštěvovat, nebo ne. My, jako centrum, vždy přijímáme kritiku jako novou zkušenost pro další zlepšení do budoucna. To, že někteří kritizují soutěžící nebo sebe navzájem, to je smutné, ovšem každý má své svědomí…

Před pár dny se uskutečnilo focení výherců. Jaký byl jeho průběh? Jak se ho výherci zhostili?

Bohužel se kvůli nemoci a z dalších důvodů dva muži focení neúčastnili. Ostatní se jej zhostili na výbornou. Spolupracovali ochotně jak s vizážistkou, tak s paní fotografkou. Přes počáteční lehkou nervozitu a stydlivost se poměrně rychle přenesli a perfektní výsledek jejich „práce" budete moct vidět v letním vydání magazínu. V každém případě focení pro ně bylo zkušeností a věřím, že i příjemným zážitkem.

Bude na nich hodně patrná práce vizážistů a kadeřníků?

To již musí posoudit čtenáři magazínu a okolí výherců, které je zná z „běžného života". Jejich pravá tvář jim byla ovšem zachována, jejich vlastní „já"…

Obchodním centrem se prohání vlak Bredolino

Bredolino ve své stanici.

Představte si, že jdete na nakupovat do Bredy a najednou vám za zády zahouká vlak. Že vám přijde tato představa nereálná? Pak jste na omylu. Před nedávnem se totiž Obchodním a společenským centrem Breda & Weinstein začalo prohánět Bredolino.

Samozřejmě se nejedná o vlakovou soupravu, kterou byste potkali na železniční trati, ale o vláček pro děti, jako je například k vidění v zoo nebo v ostravském Avion shoping parku. Ani Breda s touto mezi juniory oblíbenou novinkou nezůstal pozadu. „Název je odvozen od Pendolina. Zároveň jsme ale chtěli využít i název náš," vysvětlila koordinátorka marketingu Vendula Kožiolová, jak vzniklo originální pojmenování pro vláček.

Jestliže i vaše dítě prahne po tom se svézt ve vlaku po nákupním centru, zamiřte do podlaží nula, kde se nachází jeho zastávka.

Nachystejte si pětadvacet korun a o svém dítěti nebudete vědět do té doby, než se dvakrát projede po celém podlaží. Pokud se ho ale bojíte nechat samotného nebo jste fanoušky vlakových souprav, můžete se projet s ním. Za bezpečnou jízdu vás i dětí bude zodpovídat „strojvůdce", který vláček řídí.